Naša direktorica Ivana Škrlec dala je intervju za Extravagant. Otkrila je nešto više o sebi, svojim poslovnim počecima, politici održivosti koja izdvaja Alteru od ostalih, osvojenoj nagradi za najbolju poduzetnicu 2022. godine te daljnjim planovima.

Poslovni put

„Teško mi je opisati sebe, ali mogu vam reći da sam osoba koja ne odustaje i ne poznaje prepreke”, rekla je Ivana na početku razgovora. Zahvaljujući takvom pristupu 2008. je osnovala Alteru te je tijekom godina poslovanja izdignula u vrh event industrije. „Startali smo s privatnim eventima od kojih se razvila ostala djelatnost tvrtke Altera, od korporativnog, sportskog pa na kraju do industrijskog segmenta. Danas Altera broji četrdesetak zaposlenika, djelujemo u osam zemalja i kreiramo trendove u našoj event branši”, rekla je. Posebno je ponosna na to kako se tvrtka izborila s koronakrizom. Unatoč lockdownu i krizi koja je zahvatila event industriju, sva su radna mjesta sačuvana, a poslovanje je prošireno na program proizvodnih hala. „Danas smo fokusirani na održivost i na eko projekte te smo tako ponovo postavili nove trendove”, sažela je proces od osnutka do danas.

Nagrade i networking

U razgovoru se osvrnula i na nagradu za Perspektivnu poduzetnicu godine, koju je nedavno osvojila: „Sve me to motivira za dalje, a ovu nagradu posvetila sam svojoj kćeri Teni.” Objasnila je da nije teško biti žena u poduzetništvu ako imate jasne ciljeve i poslovnu disciplinu te se ne opterećujete tuđim mišljenjima. Uz to, objasnila je značenje DWP Congressa, koji je posjetila krajem rujna, za Alteru i Hrvatsku općenito: „U stalnom nastojanju da ostanemo konkurentni, ovaj kongres bitan je zbog dodatnog educiranja i osnaživanja naših suradnja s inozemnim partnerima.” Otkrila je i što Alteru čini drukčijom od konkurenata: „Kod nas ne postoji neostvarivo, a to naši klijenti vole. Prepoznati smo kao pouzdan partner i to je naša najbolja referenca.” Razgovor je zaključila podijelivši svoju viziju Altere u bližoj budućnosti: „Plan je razvijati poslovanje, kreirati trendove i širiti tržište.”

Cijeli intervju pročitajte na portalu Extravagant.com.hr, a videoprilog pogledajte na YouTube kanalu Extravaganta.