Direktorica Altere Ivana Škrlec dala je intervju za Lider. Zašto je sa svojim partnerom Bojanom Makarom pokrenula Alteru? Koliko su se od 2008. do danas promijenili trendovi u industriji evenata? Gdje vidi prostor za napredak? Ovo su samo neke od tema na koje se osvrnula.

Poslovni počeci i pokretanje Altere

Uvid u poduzetništvo Škrlec je dobila odrastajući u obitelji malih poduzetnika. Od malih je nogu imala priliku učiti što znači biti poduzetnik, koje sve žrtve zahtijeva, ali i koliko uzbuđenja i radosti donosi. Ideja za pokretanje tvrtke za najam šatora, pagoda i opreme za uređenje interijera i eksterijera te za organizaciju privatnih i poslovnih evenata nastala je u suradnji s partnerom i suprugom Bojanom Makarom. „Tvrtku smo pokrenuli s vizijom stvaranja montažnih prostora prema željama klijenata jer smo prepoznali njihov nedostatak na tržištu”, rekla je.
Ulazak u svijet poduzetništva uvijek je izazovan. Dok su pokretali Alteru, Hrvatska se tek počela oporavljati od recesije. No zahvaljujući tome, kaže, naučili su pristupiti klijentu na konkurentniji način te se prilagoditi tržištu i nepredviđenim situacijama. „U poslu se vodimo individualnim pristupom koji klijentima omogućava izbor i edukaciju o fleksibilnosti montaže, kao i raznim mogućnostima montažnih objekata”, objasnila je.

Poslovanje Altere tijekom i nakon pandemije

Direktorica Altere u intervjuu se osvrnula i na koronakrizu te posljedice koje je pandemija ostavila na industriju evenata. „Posljedice su se osjetile i u našem poslovanju, no iz tog smo problema izvukli nešto dobro i naš se način rada pokazao kao velika prednost. Budući da su naši paviljoni modularni, što znači da se njihov oblik može prilagoditi svakoj situaciji i terenu, a uz to se mogu otvoriti sa svih strana, eventi na otvorenom – premda u manjem obimu – nastavili su se održavati jer su bili sigurni u smislu zaštite od koronavirusa”, rekla je. U tom se periodu tvrtka probila i na inozemno tržište, ostvarila suradnje sa susjednim zemljama i otvorila novu poslovnicu u Sv. Ivanu Zelini, što je znatno unaprijedilo njezino poslovanje.

Nakon vrlo izazovne dvije godine 2022. tvrtka je zabilježila znatno veći rast u broju upita i realiziranih projekata, pa razmjerno tome i prihoda. „Klijenti su jedva dočekali proglašenje kraja pandemije te smo organizirali i opremili velik broj evenata”, rekla je Ivana.

Trendovi u industriji evenata

Od njezina pokretanja do danas poslovanje Altere usmjereno je na dvije skupine klijenata – privatne i korporativne. „Trendovi se mijenjaju iz godine u godinu, a Altera aktivno sudjeluje u njihovu kreiranju”, kaže Škrlec. Ističe kako više gotovo i nema razlike između domaćih i stranih evenata, osobito nakon ulaska Hrvatske u EU. Klijenti se sve više odmiču od klasike i prihvaćaju svjetske trendove.
Uz to, industrija evenata lagano se okreće održivosti pa u sklopu novog programa Organic Altera tvrtka organizira i održive evente. „Ponosni smo što smo predvodnici tog pokreta u Hrvatskoj i cilj nam je smanjiti na minimum negativne učinke evenata na okoliš”, naglašava Ivana. Ističe i kako joj je drago što svojim poslovanjem pridonosi izgradnji slike Hrvatske kao top destinacije za organizaciju evenata. „Prostor za napredak svakako vidimo u okretanju održivosti, vlastitoj edukaciji, kao i edukaciji klijenata o mogućnostima koje montažni objekti pružaju”, zaključila je.

Cijeli intervju pročitajte na linku.